Breaking

Sunday, October 13, 2019

#Salmankhanarrested Big boss arrested for protesting outside Salman Khan's residence Bollywood Riot

Big boss arrested for protesting outside Salman Khan's residence Bollywood Riot
#salmankhanarreste

#salmankhanarreste
بالی ووڈ ہنگامہ
12 اکتوبر ، 2019 بج کر 1:30 بجے
راجستھان میں مقیم تنظیم کرنی سینا کی جانب سے سلمان خان کے زیر اہتمام ٹی وی ریئلٹی شو بگ باس کے خلاف شکایت کرنے کے بعد ، ممبئی پولیس نے کسی غیر متوقع واقعے سے بچنے کے لئے اداکاروں کے گھر کے باہر سیکیورٹی بڑھا دی ہے۔ اطلاعات کے مطابق ، اداکار کے گھر کے باہر احتجاج کرنے پر 20 افراد کو جمعہ کے روز گرفتار کیا گیا تھا۔

پولیس راجستھان میں واقع وشو سناتن سنگھ کے جنرل سکریٹری ، اپیڈیش رانا کی تلاش میں ہے ، جو مظاہرین کی رہنمائی کررہی تھی۔ ایک پولیس افسر نے بتایا کہ 8 اکتوبر کو رانا نے گلیکسی اپارٹمنٹس کے باہر ایک ویڈیو شوٹ کی تھی اور ٹویٹ کرکے اداکار کو انتباہ کیا تھا۔ انہوں نے ٹویٹ کیا ، "" ایک بیڈ ہمیشہ کے لئے "ہماری ہندوستانی ثقافت کے مطابق نہیں ہے ، اسے '' ہمیشہ کے دوست '' ہونا چاہئے۔

کرنی سینا نے وزیر اطلاعات و نشریات پرکاش جاوڈیکر کو خط لکھا ، اور یہ دعویٰ کیا ہے کہ ٹی وی کا مقبول ریئلٹی شو ہندو روایات کی توہین کررہا ہے۔ یہ الزام لگاتے ہوئے کہ اس شو سے محبت جہاد کو فروغ ملتا ہے ، خط میں یہ بھی الزام لگایا گیا تھا کہ بگ باس 13 فحاشی سے بھرا ہوا تھا ، اور فیملی شو کے قابل نہیں تھا۔ بگ باس 13 کے آغاز کے دوران ، سلمان خان نے ہمیشہ کے لئے بستر دوست کا تصور پیش کیا جس میں ایک لڑکی اور ایک لڑکے کو بستر بانٹنا پڑتا ہے۔

تاہم ، یہ نیا تھیم سامعین کے ساتھ اچھ .ا نہیں رہا اور کچھ نے تو یہاں تک کہ بدکاری کو فروغ دیا۔ کچھ دن پہلے ، ایک بیوپاری تنظیم نے بگ باس 13 پر پابندی کے مطالبہ کے ساتھ وزیر اطلاعات و نشریات سے رابطہ کیا۔

یہ بھی پڑھیں: بگ باس 13: سدھارتھ شکلا ماہرہ شرما کے ساتھ گندے پن میں پڑ گئے

(تمام تازہ ترین خبروں ، ممبئی ، انٹرٹینمنٹ ، کرکٹ ، بزنس اور فیچرڈ نیوز کی تازہ ترین معلومات کے ل Free ، فری پریس جرنل دیکھیں۔ اس کے علاوہ ، ٹویٹر اور انسٹاگرام پر ہماری پیروی کریں اور چلتے پھرتے تازہ ترین تازہ کاریوں کے لئے ہمارا فیس بک پیج لائک کریں)

No comments:

Post a Comment